RE: Jaký GPS přijímač?

Josef sip@atlas.cz
Čtvrtek Září 1 18:50:21 CEST 2005

Take se pripojuji k doporuceni BT-338, cerstva zkusenost cesta Brno, Bern,
signal vsude krome tunelu, po vyjezdu z tunelu naskocila poloha do 5 sec,
ani mezi vysokymi budovami nebyl problem...
Jedine co mi trosku vadi ze kdyz se odpoji ntb  tak se GPS za chvili vypne.
Obcas je to dobre, setri baterky, obcas clovek musi zapinat...