RE: Jaký GPS přijímač?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Září 1 12:27:47 CEST 2005

Doporucuji sahnout po necem s SiRF III na podstatně citlivejsi 20 kanalovy
prijimac, funguje i uvnitr budov (umi zpracovat i odrazeny signal). Pokud
mate v notebooku BT doporucuji neco s BT nebo kombinci USB/BT. BT umoznuje
mit GPS hozenou v prihradce nebo pod zadnim oknem.

Pokud BT tak doporucuji  Navilook BT338 od fw 3.1.1 umi i WAAS/EGNOS.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Marušák
Sent: Thursday, September 01, 2005 11:05 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Jaký GPS přijímač?

Chtěl bych si pořídit externí GPS přijímač pro použití s notebookem pro
navigaci do auta. Neřeším teď problém vhodnosti notebooku atd. ale chci se
zeptat, jestli někdo nemá tip na nějaký vhodný. Uvažoval jsem o NaviLock GPS
USB Receiver SiRF II (NL-202U), asi za 1.800 Kč. USB rozhraní mi připadá
výhodné, protože všechny naše notebooky USB mají.
Praktickou zkušenost s GPS zatím nemám, slyšel jsem, že ve městě jde hodně o
citlivost atd., tak bych se rád zeptal zkušenějších.

Díky za názor

Martin Marušák