RE: Schéma - napájecí zdroj k tiskárně HP (Hewlet Packard)

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pondělí Říjen 31 14:44:00 CET 2005

Pokud si dobře pamatuji a myslime to same tak jsou tam 4 piny v rade. Napeti je 2x20V stridavych (oddelene). Uz je to nejaky cas co jsem ho vyrabel (vlastne jsem jenom pripojil trafo).
Petr