jak na RAID ?

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pondělí Říjen 31 09:33:17 CET 2005

Doma pouzivam toto:

http://www.security-portal.cz/clanky/jak-si-zpristupnit-raid-0-1-a-5-ve-windows.html

Zkousel jsem i vyhodit prvni disk a dat misto neho druhy (musi byt
nastavena aktivni partisna na obou discich) a normalne se dalo bootovat
i ze zrcadla... Jen se pak muselo znova nastavit mirrorovani...

Toto jsem udelal po zkusenosti, kdy se v jedinem HDD neco pokazilo a
dalo mi strasne moc prace dostat aspon ty dulezity data...

Hynek Sladky