olejem chlazeny pocitac

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pondělí Říjen 31 08:45:20 CET 2005

Ale Vy jste nepochopil ironii. Pokud nekdo vymysli takovou pitomost, jako
potopit pocitac do oleje, pak bude jiste nadsen z upatlanych CD. Je to prece
stylove. Pominme ovsem fakt, ze v tom oleji by se to CD nedokazalo tocit
rozumnou rychlosti. Ale na tom by treba nezalezelo.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 31, 2005 8:36 AM
Subject: RE: olejem chlazeny pocitac

Kdo by chtěl mít CDčko upatlaný od oleje? Jinak je to fakt, mám podezření,
že mi DVD vypalovačka dělá chyby na médiu při vypalování, když je moc teplá.
Ale mechaniky by se měly uchladit i vzduchem a pokud jde o hlučnost - disky
už jsou dneska tichý a CD/DVD mechanika se dá softwarově zpomalit, aby tolik
nehučela.

P.K.