jak na RAID ?

Roman Newman r.newman@zmail.sk
Pondělí Říjen 31 08:45:05 CET 2005

> Ale nesmi kleknout ta bootovaci partisna (resp. disk, na kterem je vytvorena).

Ale da sa aj to. Treba len novy lilo.conf v ktorom je na zaciatku zadany
druhy disk a spustit lilo, potom bude v MBR  oboch diskov spravny udaj
sktoreho disku PC boot-uje.
Ja mam napriklad v RAID-e iba datove particie. Particiu kde mam system
som si po instalacii systemu a aplikacii zkopiroval na druhy disk.
prislusne upravil fstab a lilo. Teraz mam vyriesene dva problemi. Jeden
ak my klakne A-disk staci PC resetnut a urcie nabehne z druheho disku. A
ked sa hram a nieco zpackam nemusim sa bat vzdy sa viem vratit k
funkcnej zalohe systemu :).

Roman