Re: Zesilovač s TDA8560Q - problém s diagnostickým výstupem

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Říjen 30 14:19:19 CET 2005

Čtěte katalogy, diag. výstup - pin12 je "open collector".

Danhard

Ahoj, postavil jsem si zesilovač do auta s IO TDA8560Q. Hraje parádně, ale
když sem si chtěl k IO dodělat ještě nějakou diagnostiku (má diagnostický
výstup) zjistil jsem, že se napětí na diagnostickém výstupu mění jen v řídu
desítek milivoltů i když by se mělo změnit o 15 voltů :D. Pokud je něco
špatně tak má být na diag. výs. cca 0V a já na něm mám taky 0V. Mám vadný IO
nebo je na to nějaký fígl? Máte s tím někdo zkušenosti? Díky za případné
rady. Standa