Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Říjen 30 00:13:57 CEST 2005

Ja tu mam jeste brouky na Dolby B/C. Kdysi jsem to koupil (tak 8let
zpet) a nejak jsem to nedodelal... pak tu mam jeste funkcni
expander/kompander. Je to dneska jeste na neco pouzitelny???

--
Michal Grunt