OT: Skladovani casopisu

peterm servis@centron.sk
Pátek Říjen 28 09:19:24 CEST 2005

 Toto je tema na dlhsiu diskusiu.Vseobecne tema CD je dost zaujimave.Staci
si uvedomit rozdiel vo vyrobnej a predajnej cene.Lisovane CD vychadzaju na
bagatel i ked sa pripocitaju autorske poplatky.Cely ten retazec od vyroby po
predaj sa pekne napakuje.Je zaujimave,ze magnetofonove kazety su lacnejsie,i
ked material je drahsi a autorske prava su rovnako drahe,ako u CD.Podla mna
ide o to,ze kedysi pred rokmi niekto nasadil cenu nahratej kazety na tych
100-200 korun a kazety v cene 800 korun by nikto nekupil.U CD bola cena
nasadena hned vysoko,ako u novinky a zostala tam.No a pri hudobnych CD sa
zviezla i cena datovych.Napriklad cena CD prilozenych k niektorym casopisom
je i 60 korun a i to sa vydavatelom vyplati.

P.