Kde sehnat obvod AS5040 ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 27 19:14:24 CEST 2005

Díky za tip. Tak já si to tam objednám.

Kdybys narazil na nějaký zdroj vhodných magnetů, dej mi prosím vědět.
Taky zkusím zapátrat.

Zdraví PavelK

http://www.2k1.co.uk/

To je v Anglii, postovne bylo myslim mezi 15 a 20 librami a cena obvodu
byla nekde mezi 3 a 4 librami za kus. Bez DPH.

S magnety je to horsi, ty samozrejme nevyrabi ta fabrika, co vyrabi
obvody. Ja jsem se prave po magnetech kvuli tomuhle shanel pred nekolika
tydny i v teto konferenci. Zatim jsem se nedostal k tomu, abych zacal
obvolavat magneticke firmy. Magnet musi byt polarizovany napric.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz