Kde sehnat obvod AS5040 ?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Říjen 27 16:37:35 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> No ja by som to zasa klasicky globalizacne nevidel, myslim ze je to
> obycajny pud sebazachovy od vyrobcu aj distributora.

Aha. No, ja bych to spis nazval ignoranci a megalomanstvim, oboje
indukovane onou globalizaci. Odjakziva totiz platilo, ze zakaznik je pan
a pokud chce par kusu, tak mu pochopitelne vyhovim - samozrejme budou
drazsi (a to treba i vyrazne), protoze do toho zapocitavam nutne naklady.

Jenze "doba se holt meni", jak je v mode rikat.

Jeste ze je ten patek.

--
Jirka