Kde sehnat obvod AS5040 ?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Říjen 27 15:54:59 CEST 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> Zdravím,
>
> netuší někdo, kde a za kolik se dá v ČR sehnat obvod AS5040 (viz
> http://www.hw.cz/Produkty/Nove-soucastky/ART1288-Magneticky-rotacni-enko
> der-AS5040.html) a k němu vhodné magnety ? Na
> www.austriamicrosystems.com nemají uvedeného žádného distributora v ČR.
>
> Potřeboval bych pár kousků a nechci si psát o vzorky, protože je to na
> hraní.

No podle Google ho uvadi treba Rutronik, a ten jaxi ma na
http://www.rutronik.com/kontakt/index.html nejmene dve kancelare v Cechach.

Jinak bych to ale videl klasicky globalizacne: pokud nechces te veci
vagon, nebo se neprodava sto let v kazde dobre drogerii ((c)J.B. budiz
mu slava), tak mas proste smulu. Vyjimku tvori par distributoru s jeste
mensim poctem u nich pracujicich nadsencu, kteri se rozhodli
zprostredkovat zajemcum i kusova mnozstvi takovych "mene beznych"
soucastek...

--
Jirka