RE: FS 100 čtečka

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Čtvrtek Říjen 27 14:34:17 CEST 2005

Co jsem delal se cteckami tak ty jenom hloupe cetly a zbytek se resil v radici .Myslim si ze mam doma FS105.
Pro nas stroj to byl cisty ASCII kod.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, October 27, 2005 2:30 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: FS 100 čtečka

Pokud mne pamet neklame (mozna klame, uz je to dloooouho, co jsem
s podobnym mel to poteseni) tak u ctecky derne pasky neni co
prevadet, co precte to posle. Problem je zrejme v tom, ze derna
paska je naderovana v nejakem kodu (vybavuji se mi kody ISO a
EIA, take muze byt problem s tim, ze zarizeni bere dernou pasku
jako blok a pro uspesne cteni vyzaduje jako posledni znak
kontrolni sumu atd. atd.) a zarizeni nebo SW chce neco jineho.
Take jsem neco takoveho delal, ale je to dlooouho, tak po mne
nechtejte podrobnosti. Tak prijemnou zabavu.

--
Volejte za 0,- Kč po celé ČR se službou VOLNÝ TelefoNet. Více
informací na http://telefonet.volny.cz