I2C/SPI - UART

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 27 09:54:02 CEST 2005

David Belohrad wrote:
> Ale lidi, neberte to tak hystericky. Smyslem meho predchoziho prispevku
> bylo
> poukazat na to, ze uz asi tyden a pul se tady cvanha o implementaci
> uartu takoveho
> makoveho bileho a cerneho a KDE NIC TU NIC.

Ja Vas opat prosim, precitajte si CELY thread pozorne.
Ja som nikoho neziadal o nejaku implementaciu UARTu ani nic podobne;
prave naopak, cely cas vysvetlujem, ze o alternativach viem atd. a
NECHCEM to, este ako blbec aj vypisujem priciny, preco nie.
Otazka bola na UART s ISP/I2C rozhranim ako hotovy IO, a odpoved je
MAX3100 alebo si pockat na SC16ISxx (uz mam datasheety).

> A porad k tomu ma nekdo co
> rici. Misto toho abyste sedl a napsal si to do toho fpga a - napr -
> zjistil ze to funguje uplne
> optimalne.

Preboha, zasa CERNovska choroba... :-)
FPGA JE DRAHE!!!! To sa neoplati ani sadnut si atd. atd.

> A kdyz ne, tak holt zkusite jine reseni (myslim ze lide z
> konference nabidli nejedno uzitecne reseni).
> A az to budete mit, treba nam muzete take sdelit jake je nejlepsi reseni
> a pouci se tak vsichni. Zatim ovsem
> nectu nic jineho nez lamerske reci proc tohle nebo tamto nejde.
> Jak jsem rekl ve svem (tyden starem) prispevku. Kdybyste to misto
> tlachani zkusil,
> mozna byste uz davno mel suprUARTwaclawek(TM) podle Vasich predstav a
> ani by to tak nebolelo.

Ale ved ja ho uz mam a uz som to tiez viackrat napisal - 16C55x a
prehltnut problem so zlozitejsim interface.

wek