Kde sehnat TDA8540? / Nouzove Videoswitch s 74HC4051 (52)?

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Říjen 27 07:49:48 CEST 2005

Urcite to jde a docela dobre, chce to ale na vystupu aspon nejaky emitorovy
sledovac (spinac ma velky odpor). Taky je dobre sepodivat na DC
slozku,vetsinou se neprenasi a pak se mi osvedcilo drzet vstupy za
oddelovacim C na nejake urovni R delicem. Jinak jsou po prepnuti nehezke
prechodove jevy.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Radek Bauer
Sent: Thursday, October 27, 2005 6:25 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Kde sehnat TDA8540? / Nouzove Videoswitch s 74HC4051
(52)?

Diky za tip,

budu se muset polepsit ve hledani v Googlu. Jeste jsem se chtel zeptat
zda-li by bylo mozne pouzit nouzove pro Video switch obyceny 74HC4051
(52)? Jasne, ze to neni funce totozne (74HC4051 neni matrix switch)
spis mi jde o to zda-li tam neni nejaky zasadni problem v parametrech
74HC4051, koukal jsem do datasheetu a zda se mi, ze by to mohlo jit,
ale praktickou zkusenost nemam.

Radek Bauer

Napsal(a) jsi:
MH> V Googlu mi vyskoci, ze www.agbelektro.cz meli nahradni dil do TV Tesla,
MH> modul MT-27 za 49 Kc a tam je ten svab osazen. Ovsem na aktulanim webu
MH> to neni, ale zeptal bych se tam.

http://64.233.183.104/search?q=cache:vXpHHDw5fOoJ:www.agbelektro.cz/obchod/s
cripts/cenik.php%3Fcat%3D918%26name%3DND%2BBTVP%2BTesla,%2BOTF+TDA8540&hl=cs
&lr=lang_cs&client=firefox-a

MH> Nebo Nedis:

http://obchod.nedis.cz/signys/signys?action=DETAIL&REQID=QQBDENQUUDUCDJUOPLF
X&OID=000000002100100147