rizeni noze bez serva

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 27 06:53:33 CEST 2005

Dobrý den,

Tyto stroje vyrábíme, tak jednoduché to zase není :-) rychlost řezáku musí
být 'zaregulována' na rychlost řezaného materiálu a ještě propočítáno
zrychlení z výchozí polohy tak, aby na kraji řezaného materiálu byly
rychlosti právě ve správném poměru. Tazatel chtěl řešení bez serva - zde se
bez serva neobejdete....

Přeji pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter