I2C/SPI - UART

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Středa Říjen 26 22:52:19 CEST 2005

Ale lidi, neberte to tak hystericky. Smyslem meho predchoziho prispevku
bylo
poukazat na to, ze uz asi tyden a pul se tady cvanha o implementaci
uartu takoveho
makoveho bileho a cerneho a KDE NIC TU NIC. A porad k tomu ma nekdo co
rici. Misto toho abyste sedl a napsal si to do toho fpga a - napr -
zjistil ze to funguje uplne
optimalne. A kdyz ne, tak holt zkusite jine reseni (myslim ze lide z
konference nabidli nejedno uzitecne reseni).
A az to budete mit, treba nam muzete take sdelit jake je nejlepsi reseni
a pouci se tak vsichni. Zatim ovsem
nectu nic jineho nez lamerske reci proc tohle nebo tamto nejde.
Jak jsem rekl ve svem (tyden starem) prispevku. Kdybyste to misto
tlachani zkusil,
mozna byste uz davno mel suprUARTwaclawek(TM) podle Vasich predstav a
ani by to tak nebolelo.
Nic proti, ale tato debata se mi zda ponekud licha.
db.