OT: Pripojeni ADSL + WiFi

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 26 12:05:52 CEST 2005

Vzhledem k tomu, ze jsem se dovedel, ze Telekom snad bude mit od 5.11. akci na zrizeni
pripojky ADSL a u ni bude mozne objednat DLINK DSL-G664 za cenu 1200Kc vcetne DPH, ktery
jsem chtel stejne objednat tak rozhodne pujdu na strane AP do nej.

Jako klienta stale nevim, ale jsem smirenej s tim ze za DWL-900 proste dam bud HUB a nebo
koupim nejaky jednodussi router bez WiFi.

RadekCX