I2C/SPI - UART

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Říjen 26 12:01:10 CEST 2005

Dali to blbci do standardnich obvodu a ja to hledal pod komunikcnimi
nesmysly....
Docela mne to laka, trochu se zvysi vykon procesoru, bezi na nem 2xUART HW a
1x SW UART.  Porad si ale myslim, ze bude lepsi tam dat jednocip. Proste
kdyz se prestane vyrabet dam tam jiny... A muzu mit UARTU kolik chcu (pro
male rychlosti)
Michal

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 26, 2005 11:35 AM
Subject: Re: I2C/SPI - UART

Michal HW wrote:
> Co to umi? Z te zpravy nejsem moc chytry. Jdu hledat PDF

Ak ich najdete, dajte vediet :-)
Podla vsetkeho si ich treba vypytat. Ale uz som napisal a ak ich
dostanem, preposlem Vam ich.
http://www.standardics.philips.com/products/sc16/
(dost je to schovane, trvalo mi to chvilu najst)

Inak netusim co je to za stupiditu ale vacsina tychto press release je
takehoto isteho typu - bombasticke vyhlasenie, machrovanie aki sme
dobri, ale konkretny link nie...

wek