Cecko pro PICe

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Středa Říjen 26 07:48:11 CEST 2005

Ta ze jo, ta deska je jedna. Ale chtel jsem ji mejt profi. A tak jsem si
ji nechal u bucka v brne vyrobit.
Az bude cas tak to uverejnim na svem webu... Urcite jste si uz vsimli ze
ma mem webu postupne popisuji prikazy VHDL jazyka a jsou tam i priklady
ktere jsou prelozit. A tak jsem udelal kit s PIC 16F877A a CPLD XC9572XL
kde si kazdy bude moci priklady rovnou vyzskouset...

Pavel Prochazka.zde.cz