Oprava elektroniky pracky Electrolux EW 1144F

Jan Matejka matejka@cat.cz
Úterý Říjen 25 13:58:13 CEST 2005

Vazeni, nemate nekdo prosim link na servisni manual teto nebo podobne
pracky? (asi pul hodiny jsem neuspesne hledal i na ruskych webech)

Netoci se buben. Jedna se o pracku s plynulym rizenim otacek odstredovani,
takze predpokladam nejakou elektronickou, nejspis triakovou regulaci motoru.
Vzhledem k tomu ze pracka je v trimesicni zarucni lhute po oprave lozisek,
jsem pozval servis. Ocekavam vsak, ze oprava vymenou nejakeho modulu bude
dost financne narocna (slova servismena), tak bych se pokusil o svepomocnou
opravu na urovni onoho modulu.

Za jakekoliv rady predem dekuji.