Cecko pro PICe

René Ulrich rene.ulrich@atlas.cz
Úterý Říjen 11 12:50:12 CEST 2005

Tak zkuste napr. 3 binárně 0B00000011   hex  0X03
                 10        0B00001010   hex  0X0A
Jinak priklady najdete na strance Hitech ted presne nevim jejich adresu a
pres goole
taky jako hitech samples se da najit toho dost.
Jinak hezky prekladac jeste maji
http://www.mikroelektronika.co.yu/english/product/compilers/compilers.htm
plno prikladu knihovny hezke prostredi demo zdarma myslim nejsem si jist do
2k kodu free.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Prochazka.zde.cz
Sent: Tuesday, October 25, 2005 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cecko pro PICe

Moooc diky. Super, ten manual mam a docela hodne v nem listuji ale nejak
se me nedari najit pozadovane informace. Napriklad tam pisi ze binarni
zapis cislice je ze na konci je pismeno B ale at jsem to delal jakkoliv
tak se nedari. Skousel jsem male a velke na zacatku a na konci, v
zavorkach, uvozovkach a apostrovech a porad ne a ne. Neustale to hlasi
error. Nevite nekdo o nejakych projektech s kompilerem

HI-TECH PICC v cecku, abych se mohl podivat jak se to ci ono pise. Na
prikladech se clovek rychleji neco nauci.....

Pavel Prochazka.zde.cz