Meranie teploty zo 64 senzorov

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 25 11:20:06 CEST 2005

> Tento job je viacmenej len
> jednorazovy maly vyvoj, mozno zaujimavy pre malu firmicku. Nie viac ako
> mesiac prace so vsetkym.
>
> Takze tak po ranu :-)

No ved sa uz poranu necerti.. :-)

Samozrejme ze mi je jasne co si tym chcel povedat a - ak mam uz byt
poranu uprimny - ocenujem ze to sem davas. Patriotizmus v tomto duchu,
to sa dnes uz tak casto nevidi...

Chcel som len poukazat na to, ze aj ked to na prvy pohlad vyzera
trivialne, mozu sa v tom - prave kvoli tym kiloamperom - schovavat
netusene zaludnosti - a to by mohlo byt najma pre "malu firmicku" dost
velky problem keby doslo k zlyhaniu.

Mimochodom, ako priklad, prave v CERNe by som vobec nepokladal za
"normalne" ze nad 100 stupnov sa zacne tavit nejaka izolacia :-P

wek