Meranie teploty zo 64 senzorov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Říjen 25 10:03:25 CEST 2005

>No problem je asi v tom, ze potencialni vyrobcovia nevedia, co sa da od
>takej spoluprace s CERNom ocakavat.

No co by si si myslel? :-)))) Zadaju sa specifikacie, firma urobi co
dostala objednane, doruci tovar, zaplatime a hotovo :-)

>V jednom kuse tu riesis rozne
>exoticke problemy s megavoltami a kiloampermi, a zrazu chces obycajny
>teplomer, ide z toho hroza, co to musi splnit, ked si to nechcete robit
>sami... :-)

Poziadavky boli popisane v povodnom maile, ziadne kiloampere ani
megawatty :-) Pisal som ze preferujem hotove, alebo to s niekym
vyvinieme spolocne. Vysoko sofistikovane veci robime samozrejme sami, za
to sme nakoniec plateni. Nema ale vyznam vyvijat uz milion krat vyvinute
konstrukcie, ktore sa bezne pouzivaju v priemysle.
Zariadenie musi splnit kvalitu a spolahlivost. Mozno to vela
konstrukterov odradi, ale vtipna poziadavka je, ze zariadenie raz
nainstalujem a uz sa on nemusim starat. A oni take zariadenia naozaj
existuju :-)
Mam uz hotove chassis s ethernetovym modulom s rabbittom z inej
aplikacie. Staci tam strcit len dostatocny pocet kariet snimacov PT100 a
je vymalovano :-) Preco za vsetkym hladas nieco zlozite? :-)))

Takze tak. Bolo to myslene skor ako ponuka prace, v kazdom pripade nie
som odkazany ani viazany na to, ze tato konferencia je jedinym zdrojom
informacii a firiem z elektronickeho priemyslu. Ak je zaujem, bavime sa
dalej o detailoch, ak nie je tak hladam inde. Tento job je viacmenej len
jednorazovy maly vyvoj, mozno zaujimavy pre malu firmicku. Nie viac ako
mesiac prace so vsetkym.

Takze tak po ranu :-)

b.