izolacia voci vlhkosti

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Říjen 25 09:47:26 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):
> Zdravim vsetkych,
>
> ja viem ze to tu uz X-krat prebehlo, ale nejako sa neviem dopatrat
> podrobnosti...
>
> Aky je standardny postup pre zodolnenie DPS voci vlhkosti (tropikalizaciu)?

Nevim, co je standardni, ale spickova zalezitost (zarizeni pak umi
fungovat i pod vodou) je pokryti mikrovrstvou plastu zvaneho
polyparaxylylen, zkracene parylen (to je snad i obchodni znacka). Vedel
jsem o ceske firme, ktera to sveho casu delala - ted to bohuzel nemohu
dohledat ani si vzpomenout. Jinak viz Google (v zahranici).

V ceskych/slovenskych podminkach (a kusove) bych mozna zkusil nastrikani
pomoci pripravku DRY FILM ANTI-STICK SPRAY/2(400 ml)viz
http://www.elchemco.cz/teflon.htm . Tusim, ze se dodava i v pikslach
jako kapalina, cili by to treba slo pouzit i v nejake maloseriove vyrobe.

--
Jirka