Chybujici PIC

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Úterý Říjen 25 09:45:55 CEST 2005

Dne út 25. října 2005 09:35 Sula Milos napsal(a):
> A mate primo na napajecich pinech 100n kondik ? Obcas to je zmateny kvuli
> napajecimu napeti. Zkuste to pripojit na baterku :)

Jsem byvaly radioamater, takze o blokovani vim sve, na pinech mam 100n a 10n.
Nicmene tu baterku zkusit mohu.

Zavada se ale chova vicemene deterministicky, po nekolika dotaz-odpoved se
vykonavani programu zastavi do te doby, dokud neposlu nekolik znaku po
seriaku a pak pokracuje, ale uz bez snahy cist data ze seriaku. :-)

Momentalni pracovni hypoteza je ze mi nekde preteka zasobnik.

Da se nekde vypsat strom volani podprogramu a zkontrolovat tak do jake
maximalni hloubky se norim?
nebo treba to kontrolovat rucne?

V kazdem pripade dik za namet.

S pozdravem