Krabicka pro prijem faxu?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 25 09:24:23 CEST 2005

To bylo jedno z reseni co mne napadlo.
Kdysi v minulosti jsem o nem uvazoval. To se jeste dost faxovalo a ma to i
zaznamnik.
Tehdy to stalo kolem 5 kKc.
Kdysi jsem od Conrada dostaval zarizeni, ktere se jmenovalo tusim Your
Faxmemory.
Pripojilo se to mezi externi modem a mezi PC. Melo to 256 kB pameti a jednu
pozici na SIMM pro rozsireni.
Samo si to ovladalo modem a pak si to jen po zapnuti PC stahlo fax z
krabicky. Par kousku tu jeste mam.
SW byl ale jen pro W98 a asi jej nikdo dale nevyvijel.
Zajimave zarizeni byl Peacock Multitask.
Telefon, zaznamnik a fax s moznosti pripojeni na PC nebo prenest do PC na
diskete.
Melo to dotykovy displej a komunikovalo to hlasem ( v nemcine, ale kdo je
sikovny, tak si to prehraje. ) veskera audia jsou na diskete a uvodni vzkaz
si samozrejme nahrajete v cestine. Velmi pekna a tehdy i draha hracka :-)
stalo to cca 600 DM.
Pokud ma nekdo zajem tak par kousku tu taky jeste mam za nejakou rozumnou
cenu :-).
Videt je to mozne zde :
http://www.cbazar.cz/tip1.html
stranky cbazaru neberte vazne, momentalne se jim jiz delsi dobu nevenuji,
ale pokud by byl o neco zajem, tak je asi mozno.
Jindra Polivka
jpolivka@vol.cz

Zda se, ze uz jsem cosi nasel...

http://sinapo77.cz