C + PIC

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Říjen 24 18:49:47 CEST 2005

Takze je to HW debugger. Mozna jsu nejak divnej ale porad me nenapada
proc pouzivat HW debugger, kdyz mam SW debugger, kde prehledne vydim
vsechno co me zajima a mohu si klidne krokovat jednu instrukci po druhe.
A stejne, pokud to vypada ze to funguje tak to napalim do PICu a skusim
co to dela.

Pavel Prochazka.zde.cz