AD prevodnik TC7109

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Říjen 24 14:55:04 CEST 2005

Ja to mam s ADS1100 a funguje to s PICem 12F675 perfektne jako 1-Wire cidlo
tlaku. ADS1100 mam od Farnella. Pokud spechas, poslu polotovar e-mailem,
jinak se snad dokopu a dam pokracovani na
http://www.lphard.cz/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid
=6. Mam to zatím na bastldesce a nabehano to ma vic nez dost, i ten
vyhlazovaci filtr v PICu, na to ze jsem zastance x51, se mi dost povedl.
Dneska uz bych do reseni s operakama, posuvem ofsetu (i když ten tam mam,
posouvam zem tomu prevodniku) a zesilovacema nesel. Mel jsem to s 3*10bit
A/D a rozprostrenim pasma, takze vim o cem mluvim (viz. vyse zmineny www)

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)