GAL - programovatelne hradlove pole

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Říjen 24 10:21:13 CEST 2005

Da.
Doporucuji nahlednout aspon jednim ockem do datasheetu, architektura GALu je
tam podrobne popsana.

Danhard

Snazim se donutit ISA radiokartu, aby se dala ovladat pres paralelni port,
ale zatim se mi nedari - jelikoz obsahuje i obvod GAL16V8, o kterem vim jen
to, ze je to programovatelne hradlo, potreboval bych vedet, jestli se da z
principu naprogramovat tak, aby se chovalo jako sekvencni obvod - jako RS, D
nebo JK klopny obvod. Nebo jestli funguje jen jako kombinacni obvod - jakoze
na zaklade vstupu se nastavi prislusne vystupy.

Tenhle GAL mi jeden z datovych signalu stahuje do log. nuly, tak nevim,
jestli mam blbe nastaveny nektery jeho vstup, nebo je v tom neco jinyho.

Diky P.K.