Zachrana dat z rozbitych HDD - reseni a podekovani

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Říjen 24 08:16:00 CEST 2005

No vidite, tak ted uz nezbyva nez vadne sektory toho disku opravit. Na to
vam staci zakoupit si knizku jak na to...

http://www.opravysektoru.com/

:-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Martin Polehla" <polous@katka.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 22, 2005 6:02 PM
Subject: Re: Zachrana dat z rozbitych HDD - reseni a podekovani

Ahoj,

Disk jsem na dve hodiny zmrazil v neprodysnych nadobach na jidlo,
zapojil do pocitace avsak bez uspechu. Pripojil sem tedy bezradne disk
na samostatny AT zdroj a k me nejvetsi radosti se nezacali ozyvat
zlovestne klepani. Od te doby disk uz nejaky cas bezi. Data sou zachranena !

Chtel bych vsem moc podekovat za rady a odpovedi.

jupijajeeee, du to oslavit :))
p0l0us