OT: Pripojeni ADSL + WiFi

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Říjen 23 19:55:45 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.10.2005:

> Jinak na tom Wigoru nechal koleguv syn polozeny sesit zabaleny v
> igelit. obalu. Pry to z nej pak neslo strhnout. Je to normalni??

Me tohle take pekne stve. Pamatuji si to jiz z dob pred 18 lety, kdy
jsem mel Commodora a k tomu byl napajeci zdroj, ktery hral jako prase,
az v nem shorel stabilizator. A holt pro nektere vyrobce evidentne
neni problem nejake zhaveni. Treba tu mam dva USB huby Belkin
(7-portove, paradni) a k tem jsou kravske adaptery, ktere davaji
silene moc tepla.

Jinak mam tu jeden spinany adapterek k tiskarne stitku a byl porad
zapnuty. A jednou tak tu lezu kolem adapteru (jsou jich tuny) a ono to
zhavi snad pres 50 stupnu a etiketa na adapteru uz byla zcasti hneda a
trochu odchlipla. Tak jsem to chtel resit v zaruce, ale ten zarucni
servis byl nejaky blby, chlapek ani nevedel, jak rychle to opravi, ani
neodpovidal na maily, chtel i tu tiskarnu, tak jsem to tam radeji
nedal, to bych taky uz nemusel dostat zpatky :-) Si tam poridim nejaky
jiny zdrojik, zatim to vypinam, to je pakarna... V predchozi verzi
tiskarny meli linearni adapter a ten nemel problem. Holt nekdo neumi
udelat linearni a nekdo zase spinany zdroj :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz