PIC + cecko

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Neděle Říjen 23 13:22:36 CEST 2005

Zdravim,

Jsou pouze tri kompilery, ktere lze zaradit mezi free.

cc5x - http://www.bknd.com/cc5x/download.shtml
tohle je free jen castece a melo by byt omezeni u každého typu na 1024
instrukci.

PICC lite - http://www.htsoft.com/ nutna symbolicka registrace
Zde je/bylo omezeni na nektere typy.
Je potreba to zjistit typ od typu, ale je to asi nejlepsi kompiler, který je
castecne free.

SDCC http://sdcc.sourceforge.net/
Tohle je plne free, v soucasnosti umi hodne typu PIC16 a PIC18.

S pozdravem,
                Marek Pavlu