(S)ATA to LAN, existuje?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Říjen 23 00:54:17 CEST 2005

Pokud se jedná o síť pro zhruba 100 PC, tak 5-6MB/s bohatě stačí, síť stejně
většinou nejede rychleji než 8MB/s. Hrdlo bude opět v propustnosti sítě.
Řešním je také udělat segment sítě na 1Gbit, pak asi ale bude problém najít
ATA-to-LAN zařízení s propustností alespoň 30MB/s.
Já osobně bych to řešil tak, že bych prostě dal do nějakýho serveru s 1Gbit
přípojkou diskové pole o kýžené kapacitě. Rychlost bude zdaleka nejvyšší.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death