(S)ATA to LAN, existuje?

APa navrhpcb@centrum.cz
Sobota Říjen 22 20:19:04 CEST 2005

Tady mame dokonce i cenu:
www.span.com/catalog/product_info.php?products_id=6114

Ale zarazi me tam ten popis:

A LAN-attached storage solution
Mass-data transfer through USB 2.0 interface
USB/LAN power on detection

Naco je tam to lan, kdyz transfer through USB?
Kolik je real through?
Ja ty rychly data potrebuju dostat na LAN, ne na USB, protoze tam to stejne
bez PC neni jak zpracovat, krabicky typu WL500 udelani okolo 1MB/s ve spicce
a to je zoufale malo na fileserver.