(S)ATA to LAN, existuje?

APa navrhpcb@centrum.cz
Sobota Říjen 22 20:12:36 CEST 2005

Tohle zarizeni konkretne co zminujete udela prenos pouhych 0.6MB/s! Deluxe
udela 1.2MB/s (a to jsou hodnoty spickove, nikoliv konstantni) a to jiste
uznate, ze je O NICEM jako fileserver.. Tohle mam vyzkousene. Zkuste si
spocitat, jak dlouho bude trvat prenos 150GB.

Existuji specializovane podobne krabicky, ale ty jsem videl okolo 3MB/s...

Me zajima, zda uz nekdo vymyslel strojecek, ktery da alespon tech nuznych
10MB/s (kdyz disk da bezne 40-50MB/s, tak je jasne, ze problem je jen v tom
prevodnicku, v nicem jinem).

Proto me zaujalo http://www.ioi.com.tw/lan/ldu2-ata01.html ale vypada to, ze
tam opet NEJDULEZITEJSI parametr a sice pruchodnost neprozradi - jestli to
tedy je vubec to, co zadam.

Podle http://www.ioi.com.tw/pdf/lan/ldu2-ata01_pre.pdf se zda ze ano, ale
jak nekde vidim pruchodnost 480Mbps, tak se mi protoci panenky (uiz to nekdo
v realu prenesl po USB?).

Kdo do CR dovazi IOI nevite?