Zachrana dat z rozbitych HDD - diagnostika poskozeni

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Říjen 22 16:09:01 CEST 2005

Zkoumal sem jeho chovani na samostatnym zdroji... roztoci se, nabere
otacky ... ty si drzi, a cvaka.

Du ho dat zatim do mrazaku - to mi prijde jako nejsetrnejsi zkouska ze
vsech o kterych sem se dozvedel.
[pridavam si do vypisu zarizeni specializovane laboratore na obnovu dat
z hdd mrazak :)]

dik za rady, jesli k tomu mate jeste nekdo co rict... sem s tim
p0l0us