OT: jak psat chemicke vzorce?

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Říjen 21 23:33:44 CEST 2005

>Byl jsem dotazan, jaky program by byl vhodny pro psani chemickych
>vzorcu. Byly zminovany programy jako treba: Chi Writter
>ChemCAD
>ISIS Draw
>ChemWind
>ChemOffice

Jake vzorce chcete psat? Na H2SO4 staci jakykoliv office program, ktery umi
udelat subscript a superscript. Ponekud problematictejsi je vysazet
subscript a nad nim superscript, ale to zvladne vzorcovy plugin.

Jestli se jedna o organickou chemii, tak asi bude na miste neco
specializovanejsiho, ale tady uz neporadim.

>coz mi nic nerika - s vyjimkou Chi Writteru, to by mohl byt
>nejaky textovy editor z pocatku PC.

Presne, ChiWritter bezel na XT pod Dosem (resp. musel bezet na XT, protoze
AT tenkrat jeste nebyly), jeho ceska verze se jmenovala ELB (Editor Ludek
Bazant). Ale dneska uz bych to asi nevykopaval...

J. Hanzal