Kviz na vikend :-)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 21 18:49:32 CEST 2005

Dat tam zarovku a opticke vlakno, na druhem konec merit svetlo nebo
tam rovnou dat fotonasobic.

Ruckovy merak a vlaknovym endoskopem se koukat na stupnici.

Magnetoelektricky mechanicky system s pomocnou civkou ktera by svym
uhlem natoceni menila soucinitel vazby mezi dvema dalsimi civkami.

El.mechanicke servo rizene proudem ktere bude pohybovat pistem, na
druhy konec merak s hydraulickum prenosem ze stareho letadla.

Magnetoelektricky merak ktery bude otacet klapkou pneumatickeho
rozdelovace, na druhy konec pneumatickou signalizaci od nejakeho
vyrobce dulni automatizace.

Termoelektricky system s galvanickou izolaci a teplomerem s
termoclankem ocejchovanym v amperech.

Proudove vahy ktere budou tahat za nit, na konci bude miska a do ni se
bude pridavat zavazi.

Ales Prochaska