Kviz na vikend :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Říjen 21 16:57:33 CEST 2005

vidim ze piatkove kvizy sa stretavaju s pozitivnym ohlasom, takze
zhrnutie vsetkych odpovedi :-))

>A elektronky su dovolene?

ano, uz su tam dve tetrody, napajanie 15kV/16A, obvod ma merat anodovy prud

>Magneticke jadro s ostrym kolenem (tedy presytku), jedno vinuti
>merici (v merenem obvodu), druhym sytit ss proudem, tretim vinuti
>merit indukcnost.

toto je velmi horuci kandidat

>Taky by se hodilo vedet, z jakeho napeti je ten proud ziveny, jako aby nevadil pripadny ubytek na tom bocniku.

vykonu je k dispozicii dost, vid prvy odsek :-)

>BTW je optoclen diskretni polovodic? Nebo aspon LEDka a KC508 s navrtanou dirou v pouzdre?

opticke prvky su najcitlivejsie na radiaciu, podla konkretnych podmienok
maju zivotnost tak do jedneho roka :-)

>Merat stratovy vykon na odpore:
>Odpor -> teplo -> termistor, tepelny clanok

toto je riesenie len pre idealne laboratorne podmienky, nie do priemyslu

>Pripojit rucickovy ampermeter, vychylku prenasat bowdenom.

musim povedat ze toto riesenie s bowdenom, tiahlami a sustavou kladiek
sa mi paci najviac :-))))))))))