Mikrovoltmetr

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pátek Říjen 21 16:21:17 CEST 2005

Zdravim,

No tak kdyz to mate trosku rozmyslene, tak reknete jake A/D, jak reseny
vstupni dil atd...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Friday, October 21, 2005 4:02 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Mikrovoltmetr

 Na jakem rozsahu chcete na ty uV merit?

Sveho casu jsem si chtel stavet presny merak, ktery umel merit s presnosti
na 1uV , ne ze by to neslo, ale chce to tomu odpovidajici hw prostredky jen
AD prevodnik do toho meho bastlu prisel na 200$, presne odpory dalsich 100$.

Tak jsme si to nakreslil, spocital cenu a ze to zustane jen jako nedokonceny

bastl, pak jsem chvili uvazoval koupit pres ebay Agilent 3458A (8.5 mistny
multimetr s rozlisenim na DC 10nV) , ten mi nakonec nevysel a tak jsem si
koupil Agilent 34401A. 34401A staci skoro na vsechno, sice me vysel na 18kKc

, ale na stole to zvlaste ve tme vypada dolcela efektne :-). Stejne dopadla
i ma snaha o stavbu citace, nakonec jsem koupil  HP5334B , sice je jen 9
mistny, ale ma krystal s presnosti < 5x10-10 / den, perfektni ovladani a
nekupte to za 150$, kdyz vypada jako novy.