OT: Skladovani casopisu

peterm servis@centron.sk
Pátek Říjen 21 14:32:21 CEST 2005

 To by som bral a myslim,ze aj ostatni.Hlavne ten pristup do databazy. Maju
asi obavy,ze by sa pristupove kody posuvali znamym.Hlavne asi ide o tu
reklamu,ktoru vam podstrkuju v kazdom cisle.Mne by nakoniec ani
nevadilo,keby som si mohol stiahnut cez web nejaky clanok a na konci by boli
jedna dve reklamy.Podla mna by to splnilo ucel.

                                                          Peter