CNC frezka RE: hleda se free CAM program

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Říjen 20 22:29:45 CEST 2005

At 22:01 20.10.2005 +0200, Radek a Petra Vickovi wrote:
>Tak a to mne zajima!!!
>Dnes jsme vybalili vetsinu pripravenych dilu a jak se zda tak to staci temer
>jen smontovat dohromady a tak je otazka rizeni uz velmi aktualni.

Tak jsem dost zvedav na vysledek, protoze to vypada, ze to bude na urovni...

>Muzete sem pustit nejake vetsi info nez ten velmi strucny popis RJ MegaCNC?

No proc ne, co chcete vedet? ;-)

>Jestli jsem dobre pochopil tak je to jen RJ bez koncovych stupnu? Nebo je to
>vcetne silovych vystupu pro motory?

Jo, vystupem jsou pulzy a smer pro kazdou osu. Koncaky pouzivame v podstate
katalogove zapojeni LMD18245. Hotove koncaky vcetne sequenceru se daji
koupit v Microconu, ale ubastlit se daji levneji. Mame navrzene a odladene
koncaky, ktere pouzivame v nasich strojich, ale zatim nebyl nejaky velky
zajem, tak nejsou dotazene do vyrobniho stavu.

>Na te strance vetsina odkazu na obrazky nefunguje.

No jo, mate pravdu ;-) Jdu to opravit...

>Muzete napsat jak se pohybuje zhruba cena za jednotlive komponenty
>(RJ,SW,koncove stupne), ktere jste schopni dodat?

Controller + soft cca. 20kKc, cenu koncaku zatim nevim, nejsou dotazene do
stavu aby se dali nekomu nabizet :-( Ale urcite levneji nez z Microconu...

Jinak pokud neni problem prijet do Vrchlabi, tak muzu predvest rizeni
namontovane na moji masine a je mozne si vsechno prohlednout a vyzkouset
jestli vam to bude vyhovovat...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz