CNC frezka RE: hleda se free CAM program

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Říjen 20 22:01:47 CEST 2005

Tak a to mne zajima!!!
Dnes jsme vybalili vetsinu pripravenych dilu a jak se zda tak to staci temer
jen smontovat dohromady a tak je otazka rizeni uz velmi aktualni.

Budu psat pres konferenci, protoze to zrejme muze zajimat vic lidi.

Muzete sem pustit nejake vetsi info nez ten velmi strucny popis RJ MegaCNC?

Jestli jsem dobre pochopil tak je to jen RJ bez koncovych stupnu? Nebo je to
vcetne silovych vystupu pro motory?

Na te strance vetsina odkazu na obrazky nefunguje.

Muzete napsat jak se pohybuje zhruba cena za jednotlive komponenty
(RJ,SW,koncove stupne), ktere jste schopni dodat?

RadekCX