Elektroodpad

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 20 16:54:25 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 20.10.2005:

> len tak lovim v pamati... vyplacnut 1000 za vrtaky od conrada,
> vyrabat doma plosaky etc. je v pohode, lebo cena vasho casu je
> nevycislitelna, ale dat 2000 rocne za likvidaciu vasich vyrobkov je
> docela blbe :-))) no nic, len mi nedalo nepichnut :-) b.

Ja obdivuji lidi, kteri peclive ctou prispevky ostatnich, shromazduji
informace, a kdyz pak nemaji co na praci, zacnou rypat. Vetsinou jeste
zrovna v situaci, kdy tomu rozumi jako koza petrzeli.

Nevim, jak jsi prisel na to, ze "administracni poplatek" je snad
poplatek za nejakou likvidaci. Zkus se nad tim zamyslet, proc se ten
poplatek asi jmenuje administracni. A rovnou se take muzes zamyslet
nad tim, jestli pak ty dalsi tri koruny za jeden z vyrobku, z cehoz
vetsina je "prispevek na historicke elektrozarizeni", je take na
likvidaci mych vyrobku a nebo treba za likvidaci tvoji lednice.

PS: Nevim, proc mi zavidis vrtaky od Conrada nebo to, ze si doma
vyrobim kdykoliv plosny spoj. Ti musim asi hodne lezet v zaludku. Cena
meho casu je velmi dobre vycislitelna, tomu ver. A ver take tomu, ze
ja si na sebe vydelavam sam, nechodim do zamestnani a neziji ze
sponzorskych daru. Cokoliv utratim, musim nejdrive nekolikrat vydelat,
protoze mimo sebe a sve rodiny musim zivit take nekolik uredniku a
nekolik nemakacenku.

PPS: Myslel jsem si, ze diskuze o elektroodpadu muze byt prinosna pro
vice zdejsich ucastniku, protoze to musi resit kazdy, kdo dela neco
komercne. Ale holt kazda takova diskuze musi vzdy sklouznout k osobnim
vypadum a pitomym invektivam, protoze nekdo nemuze rozdychat, ze si za
sve penize koupim a delam prave to, co chci ja, a ne to, co mi urci
nekdo, kdo mnohem lepe nez ja vi, co vlastne potrebuji, a co je pro me
vyhodne...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem