hleda se free CAM program

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 20 13:20:04 CEST 2005

Hmmm,

Co je platná mramorová deska, když celý stůl je na dvou tyčkách
(odhadem) o průměru 12mm. To moc 'tuhé' nebude, hlavně na krut, ve
střední části budou tyčky twistovat. E,E to nebrat....

Přeji pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Thursday, October 20, 2005 12:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re[2]: hleda se free CAM program

Dobrý den,

také máme postavenou mechanickou část NC frézky. Funkce už byla
vyzkoušena s
řídícím systémem, ale v současné době ji nevyužíváme. Myslím, že je
slušně
mechanicky udělaná, jako základnu má mramorovou desku. Kdyby jí někdo
chtěl,
rád se na ceně domluvím. Fotky jsou na
http://www.papouch.com/frezka.html .

S pozdravem