Zabudovanie anteny do muru?

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Říjen 20 11:38:56 CEST 2005

Do zdi uprostred zelezobetonoveho panelaku si asi moc nepomuzes s jakoukoliv antenou.
Zisk, smerovost atd. plati jen u anten v homogenim poli. Jedine co pomuze, je naladeni vlastni anteny, ktere se samozrejme meni vlastnostmi pouziteho porobetonu, do ktereho to zalijes :o))

Danhard

  Zdravim, asi moja otazka vyvola usmev, ale aj tak:
  idem prerabat bytove jadro, tak ma napadlo co tak skusit zamurovat do priecky z itongu polvlnny dipol na VKV.  Bola by to horsia antena, ako volne pohodeny kus drotu trciaci z  receivera? Nemam predstavu, ako sa siria vlny cez taketo prekazky, ale asi nieco prejde, ked v byte nejaky signal je. Ak sa vie niekto k tomuto vyjadrit, budem vdacny. (ale prosim nerozvadzat ine riesienia ako balkon, strecha apd.) Vdaka.

  j.