CNC frezka RE: hleda se free CAM program

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 20 09:28:54 CEST 2005

 No vetsinu potrebneho sortimenut Vam doda Microcon.

Co se tyka motoru - no spocitejte si potrebnou reznou silu a vsechny ramena
v ceste a musite se neceho dobrat. Takhle od boku vam to nikdo nerekne. Take
nezapominejte na setrvacne sily - ona ta mechanika neco vazi a je nejak
rozjeta a jedine co ji musi  brzdit je ten motor.

Cim slabsi motor tim budete muset brat mensi trisku.

RadekCX