CNC frezka RE: hleda se free CAM program

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 20 08:54:52 CEST 2005

http://rvsoft.wz.cz/image/200510200802_PC010011.jpg

snad tohle bude fungovat.

Zav. tyce: No zalezi co od toho cekate. Ale pocitejte s tim, ze se ta tyc
brzy vydre a i v pripade ze budete mit udelane delene matky tak pak nepujde
vymezit vule - ve vydrenem miste vule a jinde se to neprotoci.

Jinak jsem koukal na toho madara a to vypada velmi pekne - za 5k5Kc se vsim
vsady to je celkem priznive. Skoro mam pokuseni to od nej koupit.

RadekCX