Problem s obvodem M5451B7

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 20 08:33:23 CEST 2005

Dobrý den,

mám dojem, že ten řadič je max. na 12V. Těmi 20-ti volty asi se asi
poškodí výstupní budiče....

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Hracek Petr
Sent: Thursday, October 20, 2005 7:36 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Problem s obvodem M5451B7

Ahoj vsichni,

mozna ze mi muzete pomoci s nasledujicim problemem?
Mam na jednom tistaku AT89C51 a M5451B7. Atmel nahrava do M5451 seriove
data.
ne multiplexne. Cisla se zobrazuji korektne, jen dva segmenty sviti
porad jakoby na plny vykon.
Jedna se pravdepodobne o vadne piny u M5451B7.

Problem je v tom, ze kdyz tento vadny zobrazovac nahradim jinym, tak se
objevi opet
vada na strane M5451 a ty stejne piny. M5451 napaji 3 sedmisegmentovky
velke (125mm) a napaji je 20V.
Na tech spatnych pinech je napeti 10 voltu a na zhaslich je ~ 0 V a na
rozsvicenych je 18 V

Muzete mi poradit kde muze byt eventuelne chyba?
Jak se zachazi s temito obvody kvuli statice?

Diky moc Petr